Cele szkolenia:
- przygotowanie uczestniczek i uczestników do zaplanowania, przygotowania, realizacji i ewaluacji warsztatów;
- poszerzenie wiedzy o najistotniejszych procesach zachodzących podczas przyswajania wiedzy przez osoby uczestniczące w zajęciach;
- uporządkowanie wiedzy w zakresie tworzenia struktury logicznej związanej z organizacją i prowadzeniem szkolenia;
- profesjonalizacja umiejętności organizacji pracy trenerki/ trenera;
- wyposażanie uczestniczek i uczestników w umiejętności świadomego (w zależności od potrzeb, sytuacji) wykorzystania różnych technik i metod aktywizujących;
- ocena własnej pracy, umiejętność autoewaluacji, podsumowania przeprowadzonych zajęć;
- przygotowanie do elastycznego radzenia sobie i rozwiązywania problemów pojawiających się podczas zajęć;
- kształtowanie umiejętności przełożenia wiedzy merytorycznej (teoretycznej) na treści kształcenia: zaprojektowanie szkolenia.
Adresaci:
Osoby prowadzące różne formy edukacji lub zamierzające zajmować się taką działalnością.
Korzyści dla uczestnika:
Nabycie i/lub doskonalenie umiejętności związanych z organizacją, realizacją, ewaluacją procesu edukacji. Rozwój kompetencji w przedmiotowym zakresie.
Korzyści dla podmiotu kierującego:
Efektywniejsze szkolenia.
Metody szkolenia:
Zajęcia realizowane w formie warsztatu z wykorzystaniem metod aktywizujących, etiudy trenerskie, metoda VIT, superwizja (na życzenie).
Poruszane zagadnienia:
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych, projektowanie, prowadzenie, ewaluacja szkoleń.
Czas trwania:
72 godz. dydaktycznych, optymalnie w blokach po 24 godz. (3 dni x 8 godz.)
Jeśli jesteś zainteresowany tym kursem lub masz pytania, prosimy o kontakt z nami: eduok@eduok.pl